El cap de setmana del 11 i 12 de juliol varios jugador dels llops de Vila-real i de les fighters, van participar en les primeres jornades de tecnificació que organitza la federació valenciana de patinatge de hockey linea en Mislata.

“Muy buena iniciativa de la federación valenciana y gracias a Josep Ropero (seleccionador) por ayudar a llenar las mochilas con conocimientos de los mas pequeños y de las chicas. Seguro que les ha servido de mucho, sobre todo la convivencia y el intercambio de experiencias tanto de jugadores como técnicos. Queda mucho trabajo por hacer, esto solo ha hecho que comenzar. Entre todos vamos a conseguir que en la comunidad valenciana se suba el nivel del hockey linea” comenta Jaume Font president del club.

Esta es la primera jornada de varies que s’aniran fent durant la temporada 2015-16 amb el objectiu de formar un equip de la selecció valenciana de les diferents categories per a competir amb altres comunitats autonómiques. El dissabte va ser el torne dels infantils i alevins i el diumenge dels benjamins i senior femení. Aquestes jornades també son importants per motivar als jugadors i jugadores mes joves i que vaja augmentant el nivel de joc dels jugadors dels diferents clubs de la comunitat valenciana.

MUCHAS GRACIAS A LA FPCV DE PARTE DEL CLUB PATI CIUTAT DE VILA-REAL

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Rellena este campo
Rellena este campo
Por favor, introduce una dirección de correo electrónico válida.

Menú